Tuesday, May 3, 2011

Aaauuuwwwccchhh !! DARA !

Selaput dara. Ramai sudah yang buat entry pasal benda ni. Aku taknak ulang banyak-banyak benda yang sama takut nanti korang boring asyik benda yang sama. Asyik-asyik nasihat, asyik-asyik nasihat. Mana best kan ?

Berbalik kepada tajuk yang amat boring bunyinya, pada aku selaput dara itu tak penting langsung. Sebab zaman sekarang benda ni dah tak diambil peduli.

"abis tu takkan ko tak nak tengok isteri kau tak der dara ?"

Hehe, seperti yang aku kata tadi benda ni tak penting sebab perempuan sekarang ganas-ganas. Diorang dah tak macam dulu-dulu, duk rumah tolong mak masak. Zaman sekarang jangan kata main bola, siap rempit lagi. Pergh hebat. Kalau asyik pacak je memang pecah la dara tu.

Ada juga yang hilang selaput dara tu masa lahir, jatuh pokok, main timun , dan rodeo. Ada jugak yang hilang sebab jari tu saja gatal nak bagi masuk dalam, kan dah hilang.

Arghhh, benda apa ni, fail aku macam ni kalau lari tajuk ! demm !

Dara itu tak penting kan ? Ka mon la yang satu jantina dengan aku, tak bermakna yang dah hilang selaput dara itu teruk dan jahat. Pada aku yang penting lagi dari Dara ialah Jujur.

Jujur itu penting, lebih penting dari dara. Kalau perempuan tu masih dara tapi kalau dia tak jujur masa dulu dia pernah main ringan-ringan denga pakwe dia, macammana ? Walaupun dia masih ada dara tapi kalau dah lelaki lain pernah raba dia ? Yang pernah kena cocok ngan pakwe dia tapi dara tak pecah jugak sebab pakwe dia bukan saiz afrikan ? Yang pernah main ramas-ramas dengan pakwe ? Blowkerja ?

Itu sebab aku rasa jujur itu lagi penting dari dara.

Tolong lah wahai wanita. Anda kena jujur kalau ditanya perihal dara. Lelaki ni sebenarnya bukan nak sangat dara, cuma dia tu nak pastikan yang wanita-wanita ni suci tak pernah disentuh oleh mana-mana lelaki.

Takut ? Anda takut nak cakap ?

Jangan takut. Lelaki yang baik sebenarnya akan bawak wanita ni ke jalan yang benar. Dia akan terima seadanya. Kalau dah perempuan tu cakap dia dah hilang dara sebab pernah buat seks, jangan marah dan tengking. Mungkin dia nak berubah. Kita mana tahu kan.

Jangan pulak bila dia cakap dia tak da dara korang pergi ambil kesempatan.

"Eh, u pernah buat dengan dia takkan dengan i pon u nak kedekut, bagi jelah i tengok, sekali je syg plisssss ?"

Ini punya jenis manusia kalau aku jumpa aku bagi jadi bapok abis cerita.

So kepada perempuan yang dah hilang, bakal hilang, akan hilang atau ditakdirkan hilang dara. Jangan takut nak cakap, jangan pendam sebab lelaki kalau dah dapat tahu, habis lah korang. HAHAHA

Lelaki pulak, korang masih teruna lagi ke ? itu sahaja soalan aku. Kau pon dah tak teruna ada hati nak bini yang ada "dara". *lol*

No comments:

Post a Comment

Yang SmaRt jeW!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

ShoutMix chat widget