Friday, August 10, 2012

SLIM DIET !! datang menyeranggggggggggg!!!!!!!!




haaa...entry ak kali ni psal SD II....rmai org trtanye2x...."eh diana...pehal bdn ko nmpak susut sgt?? xkn practical ko tension kot??"....hahahhahaahah...ak hnye mmpu senyum dan GELAK shj.....n trus ak jwb.....ni di jwpnnye.....
only 3WEEKS !!!

Slim Diet II atau SD 2 membantu anda mendapatkan berat badan yang ideal dengan mengamalkan konsep diet yang sihat TANPA BERLAPAR dan sekaligus menghilangkan lemak badan berlebihan pada tubuh anda. SD II juga membantu anda untuk mengekalkan bentuk tubuh badan yang menarik dan menawan. Penurunan berat badan menjadi lebih mudah.
Nak kurus tanpa perlu berlapar ????
Ciri ciri KEISTIMEWAAN dari program pelangsingan SDII?
*Penurunan berat badan ideal pada kadar 250gm—500gm setiap hari.
*Tidak memerlukan belanja yg tinggi serta menjimatkan wang anda. JIMATKAN WANG ANDA
*Penambahan tenaga pd setiap 500g lemak yg dibakar dan menjadikan tenaga kpd 3000 kalori.
*Pembuangan lemak pada tubuh badan secara KEKAL Dibuktikan melalui rekod dunia dengan penurunan berat badan sebanyak 64kg dalam masa 1 bulan.
*TIDAK PERLU BERLAPAR. Amalkan aturan pemakanan biasa seperti sarapan pagi, makan tengahari & makan malam.
DENGAN PROGRAM SLIMMING DIET II ATAU SD2, ANDA BOLEH MAKAN, TIDAK PERLU BERLAPAR DAN TAK PERLU MENGHABISKAN BERIBU-RIBU RINGGIT DI PUSAT SLIMMING. MALAH DAPAT MEGURANGKAN 10KG DALAM MASA SEBULAN HANYA DENGAN MENGAMALKAN SD2.
*Kandungan Protein yang tinggi dengan multi-vitamin, mineral dan elemen-elemen kesihatan yang lain serta seimbang.
*Membantu memulihkan masalah kesihatan yang lain seperti diabetes, darah tinggi & juga mengurangkan paras kolestrol pada tubuh badan.
*Membantu membaiki sel-sel tubuh ke arah sel yg lebih sihat & kuat utk sistem tubuh badan manusia. Memberi tenaga dan membantu pemulihan tenaga agar kita sentiasa segar dan berdaya menjalankan kegiatan harian.
* MUDAH dan sungguh MUDAH

No comments:

Post a Comment

Yang SmaRt jeW!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget