Thursday, October 28, 2010

KARYA UNTUKMU SAHABAT~



b...u r best fren in da world dear..kau sgt2 mmbhgiekan ak...tiada orng dpt gnti kan kau...kau hnye 1 dlm sjuta,...kau la kwn y btol2 mmhami ak n mengenali aty budi ku..b....sumpah ak katekan..ak xsnggup kau dpermainkan..tapi itulah kau b..kau terlampau lurus dlm hal2 dnie..ak tkut b..ak rsau...krn kebaikan y kau mliki kdg2 memakan dri kau....kau thu??? ak da mnjelajah byk tmpat & tiada sorang y dpt gntikan ko...ko ttp terbaik b...ak rndu kenagan2 kite dlu b....potret y ak kirimkan di atas adalh utk mengingatkan ak kau adlh y tbaik...kau thu? sgle mslh ak ko tw n sgle sikap ak kau dpt meneliti..sdgnkan c die xdpt mnilai ak dgn baik..tp kau? kau y ak sgt2 syg....ak tw ak bukan kwn y sempurna utk kaw b..tp ckuplah khdran ak d cc kau utk jd plngkap di ats kkurangan y kau mliki....ak byk kurang dan kau mlngkapi & kau kekurangan ak pla mlngkapi....ko mmg sahabat sejati b....insan y berjaya tahan dgn pelbagai kerenah y ak lkukan....ko tw x? ak rndu saat kite kua sme2, p umah ckg2, p skewl, lepak skewl..ak rndu sume 2 utk dgn ko....tp ak phm...kau trlmpau bz dgn U kau....ak xblh hlang sb sbjct y ko amik mmg relate dgn msyarakat..tp ak xksh b..jnji kau jgn lupe ak....b.....ak sgt2 syg kau....jika kau jmpe kwn y lbh bek dri ak...buktikan pada ak die y kau plih adalah lebih hebat berbanding kawanmu ini b..salam sayang dari ku NURALWANI DIANA BT MD NOR.....untukmu sahabat dunia akhirat ku...HABIBAH BEGUM BT AHMED SALIM..<3<3

Wednesday, October 27, 2010

SUNNAH MAKAN MENGIKUT RASULALLAH~

Rupanya tanpa kita sedari, dalam makanan yang kita makan sehari-hari, kita tak boleh makan sesuka hati kita saja. Inilah penyebab terjadinya berbagai penyakit antara lain penyakit kencing manis, lumpuh, sakit jantung, keracunan makanan dan lain-lain penyakit. Apabila anda telah mengetahui ilmu ini, tolonglah ajarkan kepada yang lainnya.

Ustaz Abdullah Mahmood mengungkapkan, Rasulullah tak pernah sakit perut sepanjang hayatnya kerana pandai menjaga makanannya sehari-hari. InsyaAllah kalau anda ikut diet Rasulullah ini, Anda takkan menderita sakit perut ataupun keracunan makanan.

Jangan makan SUSU bersama DAGING
Jangan makan DAGING bersama IKAN
Jangan makan IKAN bersama SUSU
Jangan makan AYAM bersama SUSU
Jangan makan IKAN bersama TELUR
Jangan makan IKAN bersama DAUN SALAD
Jangan makan SUSU bersama CUKA
Jangan makan BUAH bersama SUSU (Contoh : KOKTEL)

CARA MAKAN
* Jangan makan buah setelah makan nasi, sebaliknya makanlah buah terlebih dahulu, baru makan nasi.
* Tidur 1 jam setelah makan tengah hari.
*Jangan sesekali tinggal makan malam. Barang siapa yg tinggal makan malam dia akan dimakan usia dan kolesterol dalam badan akan berganda. Nampak memang sulit.. tapi, kalau tak percaya? Kesannya tidak dalam jangka pendek?. Kesannya akan nampak bila kita sudah tua nanti.
* Dalam Al-Quran juga melarang kita makan makanan darat bercampur dengan makanan laut. Nabi pernah mencegah kita makan ikan bersama susu. kerana akan cepat mendapat penyakit. Ini terbukti oleh ilmuwan yang menemukan bahawa dalam daging ayam mengandung ion+ sedangkan dalam ikan mengandung ion-, jika dalam makanan kita ayam bercampur dengan ikan maka akan terjadi reaksi biokimia yang akan dapat merosakkan usus kita.

Al-Quran Juga mengajarkan kita menjaga kesihatan spt membuat amalan antara lain:

1. Mandi Pagi sebelum subuh, sekurang kurangnya sejam sebelum matahari terbit. Air sejuk yang meresap ke dalam badan dapat mengurangi penimbunan lemak. Kita boleh saksikan orang yang mandi pagi kebanyakan tidak gemuk.

2. Rasulullah mengamalkan minum segelas air sejuk (bukan air dalam peti sejuk/ais) setiap pagi. Mujarabnya InsyaAllah jauh dari penyakit (susah mendapat sakit).

3. Waktu sembahyang subuh disunatkan kita bertafakur (iaitu sujud sekurang kurangnya seminit setelah membaca doa). Kita akan terhindar dari sakit kepala atau migrain. Ini terbukti oleh para ilmuwan yang membuat kajian kenapa dalam sehari perlu kita sujud. Ahli-ahli sains telah menemui beberapa milimeter ruang udara dalam saluran darah di kepala yg tidak dipenuhi darah. Dengan bersujud maka darah akan mengalir ke ruang tersebut.

4. Nabi juga mengajar kita makan dengan tangan dan bila habis hendaklah menjilat jari.Begitu juga ahli saintis telah menemukan bahawa enzim banyak terkandung di celah jari-jari, iaitu 10 kali ganda terdapat dalam air liur. (enzim sejenis alat percerna makanan dan lagipun 
sebanyak 18% dan tapak tangan kiri ada 81% enzim.  Untuk pencernaan makanan sudah memadai 18% enzim tadi berbanding tangan kiri enzimnya terlalu kuat dan hikmah kenapa tangan kiri utk mencuci anggota selepas buang air. Nabi mencuci tangan menggunakan air dengan menggosok2 kedua tapak tangan mejadikan 99% tangan kita bersih. Kalau dilihat tapak tangan kiri garisnya dalam arab bermaksud 18 dan tapak tangan kanan 81.')
Sabda nabi : "Ilmu itu milik Allah, barang siapa menyebarkan ilmu demi kebaikan insyaAllah, Allah akan menggandakan 10 kali kepadanya"

Monday, October 25, 2010

PERISTIWA SEPANJANG BULAN OCTOBER~

hmm..mcm2 berlaku...ak sendiri xdpt nk avoid bnd2 cm ni...allah...terlampau byk dugaan yang Kau berikan ya Allah...tetapi aku tetap bersyukur..kerana setiap ujian yang Kau beri adalah sedaya yang aku dapat berikan & mampu untuk aku tahan ya Rabbi...bulan ini sahaj aku telah bergaduh besar dgn kawan ku...mungkin salah ku...kerana terlampau ambil aty dengan kata2 nya..tapi ak xmmpu tahan bile die start marah gune lelaki bernama ayah..ak ckup pantang..bukan kerana ak terasa tetapi dalam keluarga ak xpernah men name ayah2 sebab panggilan itu sangat bermakan buat lelaki bernama ayah...kau buiat kesilapan besar darL...ko berjaya wt mrah ak mnggelegak....ak sayangkan ko..tapi ko da cukup melampau...hmm...silap ak mngenal ko wt mse smntre..ak tw byk bnd ko da wt tok ak..ak xkn lupe sume 2 darL...ak da maafkan ap y ko wt kt ak...tp tlg la bersikap matang..bukan sume bnd boleh ko men2 guna nama ayah..dlu, ckup la ak trase ko kutuk boy ak..(syafiq)..ak xkn lupe ap ko ckp kt ak sal boy ak..dan bulan ni sahaj ak terlibat dalam stu masalah yang besar..iaitu?? hmm...xpe la mls ak mntion...ak mnybabkan ke semua kos trsebut mrh kan ak....ak mnx maf pd kamu sume....ak hny ingn bgurau tapi xsngke tmbul slh phm kt cni..hmmmm

Sunday, October 17, 2010

SONG FOR U~




You Are My Everythin'...hmm...yeargh...itulah kata2 yang inginku ungkapkan.....syg....lagu yang ak tujukan adalah bukti cinta ak dalam lirik lagu yang dipersembahkan....syg....makne & pengertian lirik ini sangat bermakna buat diriku syg...syg....Love Story antara kite xkan xterluput dari memori ingatanku..syg...kisah cinta kita pernah kau ungkapkan dan pernah juga kau hapuskan...You Are the Love of My Life...itulah satu2 nya cara pengertian sayang dari ak untuk dirimu syg....you thought me to be strong..yeargh.... i did syg...n I done wit it!.....Bessame Mucho.....itu yang ak ingin lakukan tetapi kita belum ada apa-apa ikatan untuk membenarkan ak melakukan perkara tersebut....Mia mor....memang..memang itulah kedudukan kau pada ak syg...syg....its Nothing Gonna Change My Love for You...memang itu juga lah kebenaran cinta aku pada kau syg...tiada apa yang dapat mengubah kedudukan cinta ak pada kau...hanya kebenaran daripada Allah yang juga m=Meredhai hubungan kite.....Dia lah yang akan menetukan kedudukan cinta ak pada kau sayang...tiada yang lain...How Do I Live syg without you? itu yang kau pernah ungkapkan pada ku sewaktu ak menyatakan hasrat untuk clash...tapi kau ucapkan tagline tersebut..membuatkan ak rasa ak dhargai oleh orang bernama lelaki...kau membuatkan ak betul2 terawang dengan janji-janji kau syg..syg....percayalah...ak hanya ada kau seorang..bukan DANIEL & bukan sesiapa...Can't Stop Loving You...memang ak xkan berhenti mencintai kau syg.....kerana kau lah yang mewujudkan perasaan syg serta perasaan rindu yang sentiasa hadir bersama tatkala aku bersendirian...memang cinta itu berkuasa...The Power Of Love....itulah yang membuktikan cinta itu berkuasa yang mengatasi orang ke3...Yesterday bukan lagi masa untuk ak berpatah balik pada yang asal kerna kau mengajarku erti ke depan & masa hadapan....I Wanna Hold Your Hand...its really hard to do coz i'm not yours anymore....teringin sekali ak kucup tanganmu untuk kali terakhir syg..syg....you know what??? You Mean Everythin To Me syg....benar kata-kata ku ini syg....kau lah segalanya bagi ku...jika benar ak menafikan kenapa ak masih lagi menunggu kehadiran mu untuk kembali kepada kU? kerna kau sentiasa milikku....bila kau bersedih ak jua yang kau cari...Put You on My Shoulder..yes you are syg! hmm...syg....pernah sekali kau luahkan cinta kau pada aku sambil kau jatuhkan ego kau sebagai seorang bernama lelaki...kau menangis....When You Tell Me That You Love Me....membuatkan ak rasa sgt-sgt disayangi syg...tapi semua tu sudah tiada bagai ku..kau menjauhkan diri dari ak yang selama ini menunggu cintamu.....jika sekmbalinya kamu pada ku..hanyalah seorang RAKAN & SAHABAT...kerna you are Killing Me Softly syg!..

Friday, October 15, 2010

KONSERTO TERAKHIR UNTUKMU SYG~

hari ni 15/11/10...hmm...die ucapkan kate2 yang ak sndiri xsangke akan keluar dari aty die...Allah...betul....study come 1st....yeargh..u r ryte.... n belum mase nye pk bnde lain....tQ wak....berhari2-ary saya tnggu awk....xpe..tQ sgt...awk buangkn awk airmte sy..airmte y brnilai pd suatu hary nt....airmte y ak sndri tahan untuk tidak turun....awk....awk suh sy jgn cite bnd2 ni..tp ni la satu2 nye luahan haty saya wak...awk kate awk bz tp?? awk kua ke sana ke mari..awk tkut awk tnsion..tp?? nk bgmbire boleh tp kne pd mse nye....awak....baju batik awk sy smpan kt kampus sy ni..sb nk pos...sy mnx alamat smpai skang awk xbg..bkn sy sngaje ilangkan..tp awk tw kn handphone sya ilang....tp xp..sy smpan jge baju awk....sy xnk bg awk...tp sy nk smpan....akn saya simpan smpai bile2....awk....gelang y awk bg wane ijau pucuk pisang 2 saya kepilkan dgn box akssri sy...sy smpan n saya pkai bile dgn baju kurung wane ijau pcuk pisang sy 2..hehehe..kwn2 kte old fshion..tp sy tetap pkai...sb? once orng y sy syg bg,,,,sy akn hrgai smpai bile2...awk igt x pooh y awk bgi??? kaki die da koyak ank buah sy gigit..tp saya jahit balik...even bhgian kaki die pnye isi dalam da xde...sy msukkan gumpalan kain bg nmpak padan dgn kaki kiri pooh 2..name pooh 2 sy letak pooh je..awk igt x bear kecil y awk bg? wane pink..name nye SYIFIE...sy  gabungkan name awk n saya...SYAFIQ + WANIE..heheh....ad sy smpan kt umah...sy letak tmpat tggi..takut ank2 buah men smpai rosak....sy xnk jd cm Mr.Pooh sy...awk igt x dlu? kad raya awk??? hehehe..klaka tw...ad sy bwk kt kampus ni..sy rndu saya bace surat2 n kad awk..siap ad lambang skolah mngah btg kali ag..heheheh....surat ke2 awk dari matrix...kad awk ad cop matrix..KMK....shomeyL tulisan awk..bsr2 tw...sng nk bce....byk2 hruf y sy ske dri awk adalah huruf Y...sb Y awk kn sgt2 kiut..xtw npe....len dri y len..heheheh...penah awk bagi surat kt saya sampai 4muka surat tw....pjg sgt2....sy simpan...ayat awk sume klaka2....sb 1st tyme awk siyes utk trime khdiran wanita sbg teman istmwa....n bende paling awk snstif adlah soal DANIEL...awk pantang kalau sy sebut daniel...die spupu saya je...tp xp la..die pn da kt CANADA....awak....sempena tarikh arini.....saya xkan lupe kata2 awk pd saya....."study come 1st"...ayat yang same isz luahkan pada saya...kata2 dari isz saya harapkan tidak sesekali akn muncul dari mana2 lelaki selepas die..tp.....saya salah...saya salah untuk menilai...awak...satu je saya nak ingatkan awk....saya tetap akan tunggu awak..bukan kerana cinta lagi selepas ini..tetapi akan tunggu kehadiran awak sebagai kawan yang paling setia diantara yang lain...awak....'Izinkan Aku Merinduimu Kali Terakhir"...Salam~

Thursday, October 14, 2010

PRESENTATION INTERNATIONAL BUSINESS

di waktu presentation IB....waaa..aku bersama clarine..teman baik ku....he....bukan men glabah seyh wktu ni..ye r mane x nye..kami kne present depan Prof Azah..da la jenis siyes mke beliau...huahuahuahau...waktu ni dekat blik presentation d blik eksekutif tngkat11..mak datok! xpenah pgi 1st tyme masuk mmg eksklusif gile ah! mmg pergh..cntik blik presentation....kumpulan ak dapat negara ROMANIA...(roma,romania,roma, romani!!!)hahahha...(style Lady Gaga),,hehehehe..da la kne present pasal currency n cm2 bkaitan invstment! pergh! bnananh otak ak beb! y penting kami adlah y terbaik!! go go GIRL!

NAMA KAU DALAM INGATANKU~

~ingin kau kembali pada ku seperti dahulu~
awak....ingin sekali kau kembali kepada ku seperti dahulu...yang kisah2 cinta kite tercalit dalam setiap nadi dan nafas ku....ingin sekali ak berpaut di bahu mu...untuk meredakan setiap amarah ku terhadap apa yang terjadi kepada ku...ingin sekali tangan mu bertaut di tangan ku..untuk meredakan keresahan ku yang semakin lama semakin sesak dengan pelbagai masalah yang timbul..adakah kau tahu? setiap nadi ku, nafas ku..hanya tertera nama kau syafiQ....kau tahu? setiap pergerakan mu aku ikuti..bagi memastikan ko dlam keadaan sihat tanpa ad pa2 halngan....kau tahu? Kau susah untuk demam & sakit...tp Once kau da demam...makan masa seminggu....sebab itulah aku risau kalau kau sakit...sebab muke kau sungguh pucat..andai aku dekat...aku akan jenguk kau & masakkan untuk kau..sebab? aku xnk kau penat..syafiQ....ingin sekali kau berada di tempat ku untuk alami segala kerinduan yang wujud dalam ati ku..hmmm....aku tetap akan tunggu kau syafiQ

MUHAMMAD SYAFIQ~I LURVE U~

date : 15/10/2010
day : Friday


to : muhammad syafiQ

aku sendiri xtw kenapa aku merindui dirimu wahai syafiQ walaupun ak tahu kau bukan milikku lagi. Bukan aku bodoh tetapi mungkin rase cinta ak ada kau jauh berbeza berbanding cinta kau pada aku. Aku tw aku xlyak utk kau kerana aku bukanlah dari golongan yang cerdik pandai. Tetapi kau harus ingat..cinta dan kasih tidak berpegang kepada itu sahaja..ye kerjaya memang penting,,tetapi salahkah aku belajar di dalam kos perbankan sedangkan kau belajar di dalam kos kejuruteraan kimis. Andai ak bukan milik mu wahai syafiQ kau haris ambil tahu yang haty wanita umpama laut...sangat2 luas untuk diterokai dan sangat susah untuk mengetahui isi dalamnya..untuk tahu apa yang terpendam haruslah selami dengan baik dan berhaty-hati agar selaman itu tidak tercalar sedikit pun...kau selalu kata aku degil..ye memang aku degil..tpi aku degil ad sebab..sebab aku suke tengok kau marah ak..sb ak rasa kamu betol2 mghargai diriku...banyak benda yang ak buat kamu xnmpak...sb saya xnk kamu tahu,,,,sb saya sygkan kamu...kamu igt ari pertama kite date????? haaa..msing2 malu kan??? sb??? awk pndiam..sya y kecoh ni btol2 jadi kelu dpn awk..hmmm...awk...

Sunday, October 10, 2010

RIMBUNAN NAN SURAM~


ak sgt2 mncntai kamu..tp kamu?? jgn prkotak-katikkan cnta ak pd kmu...kmu thu? ak brubah krn nk gapai cnte kite dlu..tp???? skng? kamu brubah.....ak doakn kamu bhgie dgn gadis brnme....M-------..........even kmu xmngiyakan..tp aty sy kuat mngtekan die adlh trbaik utk kmu....kamu tahu x syaf? dulu kan awk slalu kate " mmy, mmy syg ddy x? mmy tw x ddy rndu mmy tw"..slalu awk ungkap kate2 y manis....awk slalu suruh sy mntain bdn sb tkut untuk orng len amik sy dri awk..n awk tw x? sy mngs stiap mlm bile awk persoalkn smde sy mlik awk atau x?..hmm..sy epi bile bce surat2 awk y awk bg...kad raye...n pic2 awk mse kcik smpai skng....awk..sy mngs bile tringt awk...awk brubah...sgt2 brubah....awk akn cri sy bile prlu..bile x..awk xtnye kba sya...awk....sy xkn bosan tggu awk..tp jgn wt sy cm 2....awk...stiap mlm kt kampus ni sy akn pndang pic kite y kt ats ni tw...sb? sy nk bckap ngn awk....sy nk kol sy tkut...tkut sy ggu awk..nk msj...tkut sgt..tkut awk bz....awk....cnte sya...kasih sy...pd awk xtrnilai....sy tw ksilapan sy dlu mmg xptut dmaafkab..tp awk kte awk beri pluang kan? tp pluang awk bg sy da bg 100%...tp awk xhayati prubahan sy....awk igt x dlu awk slalu pluk n cium dahi sy.....lepas sy salam n cium tgn awk...awk akn cium dhi sy...tp lpas bulan12 2009...awk xbuat mcm 2 da...sy igt mse dlm kete sy nk stdy labuan awk pkaikan rntai pd sya n awk mngs...mnitik air mte awk d pp sy...sy xkn lupe 2 wak...sb? awk adlah  cnte sy...wlaupun bukan prtme tp sy akn pstikan trakhir buat sy...bile awk dgr mule2 sy dpt stdy labuan awk mngs dlm phone....sy igt lagi..mse 2 sy keje kt western rstaurant...awk tkjut...awk mnx tuka kmpus..tp sy kte xblh..sb jurusan sy dpt adalh dri pilihan sy sndri...awk...awk tw x? lagu "You Are The Love of My Life" adlh lagu y sy mle2 dgr bile awk ucap prkataan 'wani, sy sygkan awk dri sglenye...'...sy slalu bg awk dgr lagu " Aku Bukan Untukmu-Rossa'...n awk slalu mrh bile sy try nyanyi lagu 2..hmm....btape sygnye awk kt sy...tapi....itu semua dulu..bukan skang lagi..awk skng mudah mrhkan sy...awk xjge aty sy...awk....pic awk sy sntse bwe ke mne2 sy pgi...sy tampal pic awk dlm almari bj sy....heee..kwn2 sy sume kate sy gile..sb letak pic awk mse kcik...tp sy xksh..sb awk mlik sy...skng..awk ske mrh sy ats sb y kcik...kdg2 xmsuk d akal awk mrhkan sy..tp sy sbar..sb sy tw awk tnsion dgn stdy awk..kos awk amik ssh brbnding sy..jd no wonder awk tnsion...sy pnh gtw awk mle2 dlu...hdr sy utk orng brname lelaki adlh utk mnrima cnte sy n sy trime keadaan & cnte kamu...jd sy layak dmrh jika awk xd tmpat len nk luahkan kmrhan kamu 2...awk pnh lempang sy...dkt LOW YATT....sy malu.....hnye krn bnd kcik awk sntuh pp sy smpai jd merah....awk...sy ttp saba....sb? sy tw awk mrh sy...heee...awk...cinte, mati sy....untuk awk....klu awk bhgie dgn keadaan skang...sy bnrkan awk pgi....awk bhgie sy tmpang gmbire...tp sy nk awk tw....name awk akn trtera smpai bile2...bile kite xd jodoh n jmpe jdoh msg2....nme awk sy akn letak pd nme ank saya stu ari nt...ni jnji sy pd awk...

Friday, October 8, 2010

JCN~malam kemuncak!


..hahhaah...malam kemuncak yang begitu menggembirakan hati aku..sebab?? aku dapat handle majlis dengan sempurna bersama-sama pakwe clarine! Kuber!! hahahaah...die mmg spprting abis...n pling pnting ak syok hndle mlm 2smpai da nk abis ak tetap gile mike 2..hahahha...pengarah kampus ad ak jmpe petang 2 lepas ak blik rhrseal..die tgur ak "eh MC....askum...'pergh malu..patut ak bg salam ni die lak y bagi salam dlu..hahaha..sorry daddy! ankande xprasan ayahnde sb tlampau gementar dgn mjlis malam 2..hee..dengan pakaian yukata y d providekan oleh kwn ku..WINSTON FOO....akhirnye ak da try byk baju..kcuali??? cheongsam! sb?? xd saiz! hahhahahaahah.....nt pkai nmpk pehe beb! segan ak....sari ak da pkai, pkaian jepun da, sabah da, sarawak da...haaa....tggal cheongsam je beb..adoi..xpe2 pas ak krus ak pkai..heeeee..pic atas ak bersama yati, clarine n zetty..bwh plak dgn mulix! bestfren in UMSKAL..ak syg dorng sume...mcm ak syg kwn bek ku HABIBAH....sb??? ak da mmg syg laaa..eeee..tnye soaoaln boleh thn.hahahah



Kemuncak Malam 1Malaysia (M1M)







haaaa..malam ni adalah malam kemuncak 1Malaysia...haaa....malam ni ak handle lakonan ak...pergh..xleyh anak2 buah aku....xsngke dorang leyh buat yang terbaik sgt2...n ak ckup brbngge dgn mreka sume..alhmdllah...ak ckup2 rse mreka ptut dhrgai...dengan name lakonan "3 arena Zaman"....sejarah la...part rogol la paling orng igt..hahahah.....xleyh blah ank2 buah ak sume..sume mantap2 blakon....sehingga lecturer puji bdk2 ak..ak mmg ckup brbngge dgn mereka..alhmdllah...malam ni aku pakai sari pink...heheheh..malam kemuncak kokum ak pakai sari biru..haaaaa....i like2x! heheheeh....ats ni pic ak ngn rayyan n mareQ....rayyan lelaki yang ak puji sgt2....mmg hebat....pndai..dean list plak 2..pergh..nsem kn rayyan kai bj melayu?

tyme bfday gurL










ini adalah pic kami d KFC bndar LABUAN...celebrted my bfday's fren...CLARINE!..darL...i really luv u seems like others...hope we'll grad tgthr n keep our fren tgthr..n diz iz my stupid faces meyh~y pic2 kt atas adlh kwn2 ku...sume team2 assgmnt n 1klas...haaaaaaaaa....ak syg korang suma lah...korang tw x??? dalam aty ak..korang adlah y ke2...sb prtme parent ak....korang xd sepi ak sb xd orng ak nk buli..pelik! korang thn lak prangai ak y mcm cik MON! hahahaha.....anywy..mmg ak syg korang sgt2..tsgt2 syg..klu kite grad nt ak xtw la cm ne kite nt..kompem ak ngs gile babeng pnye ah..hahaha



Yang SmaRt jeW!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

ShoutMix chat widget