Thursday, October 14, 2010

NAMA KAU DALAM INGATANKU~

~ingin kau kembali pada ku seperti dahulu~
awak....ingin sekali kau kembali kepada ku seperti dahulu...yang kisah2 cinta kite tercalit dalam setiap nadi dan nafas ku....ingin sekali ak berpaut di bahu mu...untuk meredakan setiap amarah ku terhadap apa yang terjadi kepada ku...ingin sekali tangan mu bertaut di tangan ku..untuk meredakan keresahan ku yang semakin lama semakin sesak dengan pelbagai masalah yang timbul..adakah kau tahu? setiap nadi ku, nafas ku..hanya tertera nama kau syafiQ....kau tahu? setiap pergerakan mu aku ikuti..bagi memastikan ko dlam keadaan sihat tanpa ad pa2 halngan....kau tahu? Kau susah untuk demam & sakit...tp Once kau da demam...makan masa seminggu....sebab itulah aku risau kalau kau sakit...sebab muke kau sungguh pucat..andai aku dekat...aku akan jenguk kau & masakkan untuk kau..sebab? aku xnk kau penat..syafiQ....ingin sekali kau berada di tempat ku untuk alami segala kerinduan yang wujud dalam ati ku..hmmm....aku tetap akan tunggu kau syafiQ

No comments:

Post a Comment

Yang SmaRt jeW!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget