Thursday, December 30, 2010

surat2 dri haty ;-(


Awak,
Tiap2 hari saya akan lihat profile facebook awak..


Dan semalam saya gembira sebab boleh lihat wajah terbaru awak..


Awak sekarang berada di selangor (bangi)..
Saya berada di pulau...Labuan..hhmm..
Awak buat yang terbaik dalam apa jua...
exam, result awak...sangat2 baik2..
saya ??? Hhmmm...
Awak,
Hari ini saya sedih sangat..
Mungkin sebab saya banyak gelak..


Betul cakap orang2 tua, jangan ketawa sampai tak ingat dunia, nanti nangis..
Ye, saya nak menangis ni wak..

Tapi saya malu dengan rakan sebilik saya sebab tadi dia dan saya gelak tak sudah2..
Malu rasanya kalau tetiba sekarang saya menitiskan air mata..


Awak,
Awak memang baik sangat.
Gambar awak dengan perempuan tu saya dah tengok..
Saya tak nak kata apa2 sebab gambar tu bukan awak yang uploadkan..
Awak sendiri pun tak komen jugak kat foto tu..


Erm, jantung saya seolah-olah berhenti berdenyut bila menatap wajah awak dalam foto2 tu..
A'ah, saya cemburu..
Perempuan memang tidak terlepas dari perasaan durjana yang membawa kepada kemurungan itu wak..
Arghhh..


Awak,
Saya tumpang gembira kalau awak betul2 bahagia bersama gadis itu, 
Takpe lah, saya cuma doakan kejayaan awak dalam hidup di dunia dan akhirat..

Awak,
Saya tahu saya pengecut..
Tapi saya tak nak seperti perigi mencari timba..
Biarlah di sini saya ingin katakan bahawa saya sangat2 mencintai awak.......................muhammad syafiQ......





No comments:

Post a Comment

Yang SmaRt jeW!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

ShoutMix chat widget